Helg igen?

Imorgon är det helg igen. Tänk att det redan har gått en vecka.
För precis en vecka sedan vid den här tiden var jag och Tina på harrys.
Våra torsdagkvällar är bäst Hjärtat!
Jag har så kul med dig!



Imorgon blir det bowling! Skoj skoj
Vi har en bana vid halv 8. Och jag jobbar till halv 8.
Underbar, jag ska få komma till mina vänner alldeles
svettig och lukta Stigs.
En dag på stigs och du luktar en härlig blandning av
Majonnäs, Kallt kaffe, Söndriga bakelser, Brödsmulor,
Skurvatten och Citron.
Du stinker!
Får väl stå någon meter ifrån alla andra. Hehe
Jag längtar.
Han ska med.
Jag är kär.

Kommentarer
Postat av: Tina

Heja stinkande Sofie! =)

Imorgon gör vi minst tre strike'ar var!

<3 Puss

2008-08-07 @ 23:53:08
URL: http://tinasfinelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0