4 dagars ledig?

Torsdag, fredag, lördag och söndag. FYRA dagars ledig. Underbart.
Inget Stigs!
Jag har lyckats vända på mitt dygn och har inte längre något koll på dagarna.
Jag måste titta på telefonen för att vara säker på vilken dag det är, och
vilket datum. För jag tycker att det lika gärna kan vara igår eller imorgon!
5 Juli, visar den. 04.07
Strax efter tio ringde de ifrån Stigs idag på morgonen och undrade
vem som skulle jobba för mig.
Panik! Det är ju min fredag!
Så det där med fyra dagars ledigt kunde jag ju glömma!!

Min tanke var att diska upp disken och sen lägga mig tidigt denna
tråkiga fredag.
Och visst, jag diskade min disk.
Men sen kom Sonny hit på lite te.
Och senare kom vi på idén att gå och dricka te på harrys.
Och det ska ni veta, att te på Harrys, det kunde man INTE få!
Så det blev några drinkar, en skön promenad och vips så va klockan så här mycket.

Dags för sängen, Just nu är den stor och tom. Vill inte sova ensam mer.
Är bättre när du är här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0