Bröllop

I helgen var det bröllop i Västerås.
Min syssling som är en månad äldre än mig
gifte sig. (ångest?)
Det var ett jättevackert bröllop!
Prästen sa så mycket vackert i kyrkan, och det var så fina tal
vid middagen efteråt.
Så mycket kärlek!
Några ord som jag kommer minnas från denna helgen är:
Kärlek, vänskap, fett och respekt!

Prästen sa att det brudparet hade var en djup vänskap
och kärlek. Och att dessa två ord är syskon här i livet.
"Tänk att få stå här och säga JA. JA till att leva
livet med sin bästa vän"

Jag vill ocksåååå!!!!

Vid middagen var det en rolig typ som ställde sig upp och sa att
han bara hade ett ord för detta bröllop.
FETT!
(Jag höll med honom)

En annan spännande typ pratade om ordet respekt.
Att kunna ha respekt för varandra och varandras olikheter,
men även sig själva.

så bra! så roligt! så underbart!
Mera bröllop!

Kommentarer
Postat av: Tina

Gumman, bröllop känns sååå, så långt borta! Våra själsfräder väntar på att vi ska hitta dem! Vi måste ut och öppna våra ögon, och inte bara på Harrys i Värnamo! <3

2008-07-28 @ 19:15:19
URL: http://tinasfinelife.blogg.se/
Postat av: sofie

haha! är det så illa altså? :D

2008-07-29 @ 01:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0