för mycket känslor

Här sitter jag, full av känslor.
Orkar jag med detta!?
Glädje, besvikelse, ångest, skuldkänslor, oro.
Lite ilska finns där också.
Det är en blandning av gamla och nya känslor.

Nya känslor som finns för Han nu.
Gamla och onda minnen från.. Ja, nu vet ju.
Och panik över hur tjock jag ser ut i min nya klänning till bröllopet.

Jag bestämde mig för att gråta ur alla känslor
som finns i mig igår kväll.
Så jag tog med mig den där låten in till sängen
för att gråta mig till sömns.
Men jag grät inte.
Inte igår.
Det kom när jag vaknade idag. På morgonen ska man väl inte gråta!?
Det är för mycket nu. Låt mig få dela med mig av alla dessa känslor till någon!

Och snälla du, känn samma sak..

Kommentarer
Postat av: Tina

Älskade hjärtat. Åh, vad jag vill finnas där för dig. <3

2008-07-27 @ 12:45:32
URL: http://tinasfinelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0