Katrin

Då var söndagen snart slut.
Har hunnit med att bjuda mamma på kaffe, äta middag hos farmor
och gå osudden med Natte.
Har nyss avslutat ett telefonsamtal med Katrin från storstan.
Idag va hon upprörd. Över skånska män.
"Va fan Sofie, alla skåningar de är riktiga fittor rent ut sagt!"
Haha!
Hårda ord gumman! ;)

Du är en ängel. Men jag tycker nog att du ska tänka till nästa gång
du skrattar åt skåningar och deras skånska.
"Bröböken" Haha! det är inte vackert det heller ;)

Hon berättade för mig en kille på hennes jobb. Han heter
tydligen de la rosa i efternamn.
"Om jag hade varit kille hade jag nog inte gillat att heta rosa!"
Hon är smart min tjej

Love you Katrin


Kommentarer
Postat av: Tin

I love you my dear. Bitterfittor är de om de kunde handla lika mkt som att snacka skulle min värld inte vara så bitter hahaha

2008-07-13 @ 21:58:19
URL: http://avenueb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0