Laddad!

Vecka 51. Då åker vi! Första stoppet är Thailand.
Sen blir det Malaysia, Indonesien och Vietnamn. Och varför inte Cambodja och Philipinerna..
Efter det blir det Australien och sist Nya Zeeland.
Äntligen har vi börjat lägga upp vår resa. Och jag är såå glad!

Och jag är såå laddad inför midsommar.
Cyklade ner till stan innan (Jag har fått en cykel!) och besökte stans alla klädbutiker och
vårt lilla systembolag.
Jag hittade inte ett enda klädesplagg, men det är en dag imorgon också.
På systemet blängde tanten i kassan på mig när hon frågade om leg.
(Det va hon med alla fräknar du vet!)
Jag visste va hon tänkte. Du vet också va hon tänkte, eller hur?
"Hörru du lilla tös, du kan knappast vara mer än 16-17 år"
Men tänk att det är jag!
Biljetten till halmstad är bokad. Detta kommer bli bra!

Ska snart göra mig klar för att åka på lite sommaravslutning med jobbet i Forsheda.
För att sedan avsluta kvällen med fotbollen hos mamma.
Detta är en bra dag.
Och tack vare Albins kloka ord igår, har jag inte försökt få telefonen att ringa genom att stirrat så hårt
på den att ögonen nästan hoppar ur ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0