mitt humör

Tankarna går runt, runt, runt i mitt
huvud hela tiden.
Jag är arg! Jag är ledsen! Jag är besviken!

Om du var här skulle jag vilja tala om för
dig varför jag känner som jag gör.
Jag skulle typ sagt att..

Det finns så himla mycket med dig
som jag älskar.
Men jag har gjort så gott jag kunnat för att
inte visa det!
Jag har inte begärt någonting!
Låter dig göra precis som du vill. Det var en liten sak
jag ville ha av dig. Men nepp! Det skiter du i.
Det är fan inte lätt för mig! Hela min kropp förändras,
Och det känns så väl!
Den svullnar upp, det ploppar upp hemska finnar
som jag inte kan gör något åt, jag är ständigt trött,
brösten gör så ont. Ryggen gör ont!
Jag mår illa varje dag.
Det tar på mig!
Och detta är bara början..

Känner sån press när det gäller jobbet.
När det gäller hela framtiden!
Jag måste leta ny lägenhet.
Kommer behöva en annan bil.
Och det är såå mycket saker som måste
handlas sen.
Så mycket att tänka på.
Så mycket att göra!

Va har du att tänka på!?

hejdå?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0